Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

02 May 2010

story

yosh !

agak-agak saya nak cerita pasal apa ya ? Ini semalam punya cerita . Dalam pukul 9.00 malam semalam time tu saya tengah buat homwork di bilik . My dad cakap pada my sis , nak pergi makan tak ? Lepastu dia cakap takkk ... Then ayah panggil saya pula , nak makan tak ? Saya jawab nak lahh . Ayah ckp , nak cepat sikit siap . Lepastu saya pun buka la almari pakaian di luar bilik mencari baju , iron tudung pe suma . Time tengah iron tudung tu kan , ayah tanya . Dah ke ? Saya jawab , jap . Ayah sambung lagi , "cepat sikit" . Saya iron tudung dengan segeranya , almaklum la .. Ayah nak cepat . Gosok pun ada yang berkedut lagi :pp oke sudah , dah siap , after that kan my bro pula baru balik dari masjid , . Time tu me and dad dah kat luar pintu dah , ayah tanye my bro , nak ikut gi makan ? lepas itu my bro cakap apa ntah . Saya tak berapa dengar :p

sementara tunggu my bro masuk rumah siap-siap , me and dad dah tunggi di kereta lepas itu my bro kuar dari pintu rumah my mum plak sampai dr air kuning . HAHA then my sis pulak nak ikut . Lalu my mum masuk rumah siap-siap . Dekat jaml 10:00 jugak laa time tu , baru kitorang bertolak . 1st , mak cadang nak makan kat Sg. Jelawat tu , sampai-sampai tengok disitu ramai pula orang . Tempat duduk pun x de , then kteorg pusing la balik pergi kedai Wana Cafe pula . di Wana Cafe tu ramai orang la juga . Tapi ada la tempat duduk , kitorang dah masuk dah tempat tu lepastu ayah pula tak nak . Tempat yang kitorang duduk tu tak berkemas lagi , penuh dengan pinggan-pinggan sisa makanan orang . Pekerja sibuk la tu sampai tiada masa nak kemas . Ramai orang yang tunggu order tak sampai-sampai masa tu . Takut lambat pula nanti kami nak makan . Kitorang pun naikla kereta patah balik ...

Lepas itu pergi ke restoran Sutera Bayu pula . Itu la destinasi terakhir kami . My parents cakap makanan di situ tak sedap dah . Ituu pun secara terpaksa pergi situ sebab disitu je tak ramai orang yang datang.k Kami pun order la ... Haha itula storynyerr .. Penat seyh kejap sini , kejap sana =.=

2 voices:

ROSLINDA MOHAMAD ISHAK said...

hahaha....pe yg lawak?????

Hidayah Ahmad said...

ye la , patah balik , begi balik . ngeng