Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

10 October 2011

At last.

Alhamdulillah.

Dahulu kalau aku tak menghadap buku tiap-tiap pagi hujung minggu dan tiap-tiap hari pada waktu malam, orang tua aku pasti akan memberi kata-kata sebagai perangsang pada aku. Disebabkan aku tidak sanggup untuk menadah telinga mendengar kemarahan mereka aku menjadi akur untuk membaca buku dan alhamdulillah amalan aku dari awal tahun dahulu melekat sehingga ke hari yang dinantikan (Exam). Aku menjadi ulat buku bila pada waktunya, satu hari tak pegang buku seolah-olah aku tidak pijak di bumi yang nyata.

Tetapi

.

.

.

.

.

.

.

.

Segalanya sudah berubah..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kini, tiap-tiap hujung minggu aku menghabiskan masa di hadapan computer. Tiada siapa yang mahu ambil kisah. Boleh dikatakan dari pagi hari sehingga ke malam hari. Aku bebas melakukan apa sahaja yang aku inginkan, asalkan tidak melampui batas. Namun, buku tidak pernah aku lupakan, tetapi kali ini mungkin aku akan menhgabiskan masa membaca buku yang bersifat general.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Alhamdulillah..