Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

19 October 2011

Gagal


Aku tahu nak kata apa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tapi yang aku tahu aku dah melakukan banyak kesilapan pada hari ini.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
Aku gagal mengendalikan sesuatu majlis dengan sempurna sebanyak 2 kali pada harini.
.
.
.
.
Terlalu banyak kesalahan yang besar telah aku lakukan.
.
.
.
.
.
.
Aku malu...
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku manusia yang paling lemah.
.
.
Selalu gagal.
.
.
.
.
Bantulah hambamu yang lemah dan kerdil ini Ya Allah, dan Engkau permudahkan lah dalam setiap urusan yang aku lakukan. Aku yakin padaMu sesungguhnya Engkau Maha pemurah lagi Maha Penyayang.