Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

22 May 2011

Basikal

Basikal yang berjasa bagi saya walaupun kelihatan buruk. Basikal ni dah lama wujud sejak saya darjah 1 lagi.. Sekarang ni dah 9 tahun.
Basikal pemberian parents kepada abang saya dahulu. Mahal woo basikal ni.. RM1K. Lebih baik beli basikal fixed gear.. Lagi canggih.. bagi yang tak tahu apa itu basikal fixed gear, google cepat!! Tak perlu la.. Ini dia basikalnya..
Juga dikenali sebagai basikal tanpa brek. Walaupun basikal pemberian parents kepada abang saya tetapi saya juga tidak ketinggalan untuk mencubanya sehingga jatuh beberapa kali kemudian bangun semula. tetap tak berputus asa :D orang kata basikal tu lelaki je yang menggunakannya sebab palang tinggi atas tu. Perasan tak? Ala perempuan pun boleh guna jugak la..
Dulu-dulu naik basikal ni pun sekadar bersiar-siar je waktu petang dan kadang-kadang my mum suruh pergi kedai naik la basikal ni. Itu cerita dulu sekarang mana ada naik basikal ni lagi dah. Alasan? Dah besar.. Nak pergi mana-mana pun naik kereta je.. Belagak kan? Sebab apa tak naik basikal? Nanti orang perempuan naik basikal sorang-sorang tak manis. Betul tak? So basikal ni tinggal kenangan je sekarang.Walau bagaimanapun cinta saya terhadap basikal ni masih belum lekang okay.. Cewah!!
I love this soo fricking bad !

0 voices: