Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

18 January 2012

gilaa betul.

aSSalAMMUAlaikum:... aku nak mengelUh sebentar. dahsyattt... sibuK gIla aku tahun ni.... nak update bLog pun tak sempat. fizik, biologi, kimia, add math going to kill me! wat de he? betul la cikgu aku kata, dah cukup-cukup lah pasal Keputusan PMR. orang dah tak tanya da selepas ni.. dan tak semestinya Orang yang dapat straigHt a's dalam PMR akan dapaT straight a's Dalam SPM. eMMm.. akU setuju. SPM lagi susaH, PMR tu cuma basic je. seriusly result aku 7A1B tu tak bagi makna apa-apa buat akU sElagI aku belum capai matlamat aku yang sebenar iaitu sPM. Form 4 ni Lagi Mencabar. yeah, PMR boleh la main batu seremban lAgi. ni dah FOrm 4. erk... akU RaASA nak mati.