Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

10 December 2010

bye for now

salam semua ini mungkin entry yang terakhir dapat saya postkan kepada semua readers blog saya sebelum CPU yang selalu saya gunakan untuk berfacebook dan juga untuk menulis catatan-catatan saya di dalam blog ini diambil . CPU akan diambil alih oleh tuan miliknya iaitu abang saya sendiri . Ada kerja yang nak dilakukan katanya . Maklum lah , abang saya sekarang berada di Gombak . Kerja beliau pun agak sibuk . Saya juga akan ke Sepang pada ahad ini selama seminggu memandangkan cuti sekolah masih panjang . Sedih juga mahu melepaskan PC ini . Tetapi mahu buat macam mana .. Tidak apa lah , kepada kawan-kawan kalau ada apa-apa berita / info yang nak dibeitahu hanya sms saya okay . Saya tidak akan jawab mana-mana panggilan yang tidak dikenali .. InsyaAllah kalau berkesempatan saya akan berblog lagi .
bye-bye :(

2 voices:

run aziluz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Hidayah Ahmad said...

okek , okek .. nice blog :)