Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

18 May 2011

Untung Dapat Netbook 1 Malaysia Percuma

*sentuh gambar untuk melihat tumbesaran yang cepat*
Yea-yea!! Government kita kaya! Hehe gurau je.. Harini School mate saya dapat NetBook 1 Malaysia percuma setiap keluarga. Eh bukan semua okay, parents mereka yang gaji under Rm3K sahaja yang dapat. Ramai juga la 250 unit NetBook untuk sekolah saya sahaja.. Wa.. Banyak tuuu.. Sob-sob saya tak dapat pun uwaaa~ :( NetBook baru dan original lagi tu.. Saya lihat mereka yang dapat tu semua tersenyum lebar :D Alhamdulillah.. Ahh tak kisah la saya dah ada.. Orang kata bersyukur la apa yang ada bagi peluang orang lain yang tak ada lagi tu :)
Tahniah kepada siapa yang dapat dan kepada yang tak dapat saya tahu korang mesti ada sebijik lappy tak pun pc kat rumah kann.. Yang tak ade jugak tu korang beli la sendiri :p
Ehh.. Blog poyo sape ni? Hee