Pages

Subscribe:
Welcome .. Hope you will enjoy with my blog . Don't forget to be my followers :)

Labels

Cuti (9) Interest (10) Menci (6) Merapu (13) Pengajaran (9) Pengawas Sekolah (7) People (7) Photos (23) School (27) sick (3)

19 June 2011

I have been quite for a long time

Assalamualaikum..

Sorry sebab dah lama tak update blog. Tahun ni tahun peperiksaan so kena banyak bekorban sikit kalau dulu 5 subject sahaja tapi sekarang tambah lagi 3 subject online pun dah jarang.

Lagi beberapa minggu trial akan muncul jadi saya nak preapare untuk itu kalau korang nampak saya online tu maknanya adalah kerja yang saya buat tu sama ada kerja kursus, folio dan sebagainya. Oh ya sekarang ni pun alang-alang je update blog sebab kawan saya minta tolong surveykan harga broadband paling murah so kalau korang ada apa-apa info menyenainya boleh la inbox saya. Trimas !

0 voices: